Lapsityö

Posion seurakunnan lapsityö tarjoaa monenlaista toimintaa seurakunnan pienimmille

seurakuntatalolla ja koululla.

Päiväkerhoissa on ohjelmaa alle kouluikäisille

askartelua, leikkejä, hartauksia, retkiä ja vierailuja.

Kerhot toimivat valtakunnallisen sekä paikallisen toimintasuunnitelman mukaisesti.

Eskarikerhoissa koululla toteutetaan lasten oma pikkujumis ja sen myötä muuta mukavaa yhdessä tekemistä. Se on osa seurakunnan tärkeää kasteopetusta.

Eskarikerhon tavoitteena on, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus kuulla rakastavasta Jumalasta.

Perhetyö

Avoinkerho kokoaa lapsia ja vanhempia yhdessä mukaan seurakunnan toimintaan.

Avoinkerho on tärkeä osa perhetyötä, jonka tavoitteena on myötäelää perheiden iloissa ja suruissa

sekä antaa kokemus kokonaisvaltaisesta kristillisestä uskosta perheissä.

Kerhohetki, retket, leirit ja vierailut tarjoavat yhteisiä elämyksiä koko perheelle.

Parkkikerhoon voit tuoda lapsesi nuorisotyönohjaaja-lastenohjaajan ja vapaaehtoistyöntekijän hoitoon, kun tahdot käydä ostoksilla, siivota kotona, hoitaa virastoasiat tms.

Retket

YHTEYSTIEDOT:

nuorisotyönohjaaja/lastenohjaaja Anne Pätsi

p. 040 - 7066213

Päiväkerhotila: seurakuntatalon alakerta, käynti takakautta, Sysitie 7, 97900 Posio

vt. nuorisotyönohjaaja/lastenohjaaja
Sysitie 7